2013. április 23., kedd

Voltunk ma a sebészeten :,(

Megkaptuk az időpontot a mütétre, jaj Istenem számítottam rá meg 100%ba tudtam is hogy lesz és próbáltam magam felkészíteni de még is majdnem elsírtam magam, főleg mikor mondja a doki hogy valószinű 1 éjjelt benn kell maradnia és nem lehetek vele....

Adrián soha nem volt még kórházban (kop-kop)
és még csak egyedül sem töltötte az éjszakát sosem
nem tudom mi lesz
mondtam az orvosnak, hogy Adriánt nem fogják megérteni a nővérek és az meg tök felesleges hogy az egész éjjel át ordítsa értem, mert idegeneknél úgy sem fog megnyugodni pláne nem elaludni.....
arra meg tuti nem lesz senkinek ideje, hogy őt pátyolgassák...
mondta a doki, hogy meglátjuk az altató orvoson múlik, hogy mit mond az epilepszia miatt....
max ott lehetek csak egy másik osztályon :(

amúgy 2013 január 07.-én kell menni vérvétel, vizsgálat és 8.-án vagy 9.-én lesz a mütét...

jól fog kezdődni az év....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése