2013. április 7., vasárnap

azóta nem akar Adrián a hasán is ficánkolni, nem löki magát csak háton
:(
nem tudom most miért nem csinálja :(

pedig úgy örültem.... a gyógytornász azt mondta nem hiszi hogy véletlen lett volna...

remélem tényleg így van és csak rá kell jönni hogy is megy ez...

lehet hogy én akarom nagyon és ő ezért nem csinálja, persze most nem hagyom egyedül leskelődök, de akkor sem...

lehet beállítom a kamerát és kimegyek a szobából... :D
talán úgy majd megint csinálja.

kiakarom próbálni a gyerekeknek a zabkását, laktató az? egészséges?
olyan kevés dolgot eszik meg Adrián kéne neki a változatosság, azt meg lehet ízesíteni több módon.

van valakinek tapasztalatta ezzel kapcsolatban?
finom egyáltalán? én még soha nem ettem...

kedden neurológiára megyünk, lesz vérvétel, szerintem eeg is.
a rohamok ugyanolyanok, nem változnak igazán néha több néha kevesebb.

mindig 1-2 másodpercig tart és a végén el neveti magát.
annyit gondolkozom rajta vajon mit érezhet, miért neveti el magát?
talán akkor nem érez fájdalamt, vagy nem tudom...

azért jó lenne ha megszünne.

ez a 2 gyógyszer együtt biztos nem jó, valami más kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése