2013. április 23., kedd

Elterveztem, hogy Adrián is kipróbálhassa a therasuit terápiát.
de mivel sajnos önerőből nem tudjuk kifizetni ezért szerettem volna Adriánt egy alapítványba felvettetni.
eddig mindenhol vissza utasították vagy válaszra sem méltattak...

Most a Szememfénye alapítvány fel vette velünk a kapcsolatot :)
iszonyat kedvesek voltak, a suit terápiában nem tudnak segíteni, viszont Adriánnak biztosítanak heti 2szer gyógytornát, zeneterápiát és egy gyógypedagógus fog vele foglalkozni, a meglévő fejlesztései mellett...

a suit terápiára meg elkezdünk gyűjtögetni, megpróbálok neki támogatókat keresni annyira jó lenne ha össze jönne :)
most nagyon elhatároztam magam...

meg nézzük mit hoz az idei év és meglátjuk hogyan tovább...

Sok minden történt az elmúlt napokban....
jó is és rossz is

elvégeztem a prananadi energia kezelés 1. fokú tanfolyamát :)
így legalább egy picit itthon is segíthetem Adriánt mellette megtanultuk az önkezelést is.
a rossz, hogy egész tanfolyam alatt olyan beteg voltam, a gyerekeket otthon kellett hagyjam az apjukra, ők is megbetegedtek :(

de túl éltük
sok mindent kiváltott belőlem ez a tanfolyam rá jöttem sok mindenre, jó kis önismereti tréning volt, rá kellett jönnöm, hogy még mindig nem tudtam feldolgozni az Adriánnal történteket, tegnap óta folyamatos sírhatnékom van...
hihetetlen harag van benne a világra nézve, erre nem is gondoltam még, és sajnos elfojtom magamban a fájdalmamat amit ki kellene mondanom...

érdekes ez az egész...

aztán jöt az este, Adrián 2 napja köhög elég csúnyán így este már egy Rectodel kúppal feküdt le, semmi gond nem volt egész éjjel vele.
reggel 5 órakor akart fordulni vagy nem is tudom mit és elkezdett köhögni, akkor ablakot nyitottam mert nem múlott próbáltam itatni de nem kellett neki, már 10-15 perce köhögött hiába volt kinn az ablakba a hidegben, nem mulott, ekkor kapott még egy kúpot de nem segített, így továbbra is abléakban ülés kb 10 perc után elszunnyadt a kezemben, nem is köhögött bár nehezen vette a levegőt, ekkor letenni próbáltam had aludjon abban a pillanatban újabb köhögő görcs jött rá, felkaptam és még milyen szerencse mert abban a pillanatban rengeteg zöld trutyi jött a száján orrán, olyan volt mintha hányna elöször azt is hittem de rájöttem hogy nem evett olyant ami zöldes sárga :(
ezután megfeszült feje elvörösödött és nem vett levegőt majd frászt kaptam azt sem tudtam hova rohanjak mit csináljak 1 órája ment el az apja dolgozni egyedül voltam a 2 gyerekkel, kirohantam az erkélyre próbáltam ütni a kis hátát, nagy nehezen magához tért nagyon megijedt Ő is úgy sírdogált szegényem azonnal hívom az apját rohanjon haza, majdnem mentőt hívtam már mikor lenyugodott kb 15 perc kinn lét után 20 perc múlva elaludt és elmulott a köhögés úgy hogy minden kinyítva volt a lakásban...
hihetetlenül megijedtem....

8kor azonnal orvos...
gyulladásban van szinte mindene torka valószínűleg a tüdeje, nem tudták kizárni a tüdőgyulladást sem, bár láza nincs...
kap antibiotikumot, köhögésre gyógyszert, rectodel kupot.

egész nap nem eszik, szerencsére iszik azért és most egy jó nagyot is alszik lassan 1, 5 -2 órája

szegény kis drágám....

ha nem javul reggelre olyan állapotra hogy köhögés mentesre akkor nem megy az alapítványhoz majd jövő héten, de szerintem nem fogom elvinni had pihenjen :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése