2013. április 23., kedd

nem tudom hogy fogadjam ezeket a reakciókat, bár biztos vagyok benne ahogy nő Adrián annyival több ilyennel fogok találkozni :(

mai sztori

jött hozzám egy anyuka a kisfiával, nem ismertük még egymást személyesen ma találkoztunk elöször.
én nem szoktam mindnekinek mondogatni hogy mi van Adriánnal, nem készítem fel az embereket vagy ilyesmi hisz Adrián is ugyan olyan gyerek mint a többi....
szóval feljöttek és adrián a földön játszott, láttam az anyukán hogy többször rá nézett Adriánra, és ott volt a kérdés a száján csak nem tudta hogy kérdezzen.... annyira láttam a kíváncsiságot miért hempereg egy ekkora gyerek a földön.
majd egyszer csak megkérdezte, hogy mennyi idős, mondom 2 éves, az arcát látni kellett volna, nagy szemekkel merdt a gyerekre, 2 éves? kérdezi
mondom igen 2, mikor megszületett kapott egy agyvérzést amit nem vettek észre és nem kezelték neki, azért nem tud járni....
ezzel ennyi is volt, nem foglalkoztam vele.
na a következő percben a kisfia oda ment Adriánhoz, az anyuka oda pattant, és elhozta a gyereket, amjd mondta neki gyere el innen...
és nem engedte oda.

na most erre mi legyen a reakcióm?
vajon azért vitte el a gyereket Adriántól, mert hogy nehogy bántsa (nem tünt agresszivnek a ksifiú) vagy féltette a gyerekét Adriántól?

elég gáz nem?

na jó estém lesz már látom :(

miért ilyenek az emberek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése