2013. április 14., vasárnap

nagyon büszke vagyok Adriánra
:)
pár napja elhatároztam, hogy ha törik ha szakad akkor is megtanítom rendes ételt enni, mivel nem fogadja el a bébiételt, sem a azt ha leturmixolom neki a főzelékeket.

szombat óta egyáltalán nem pépesítettem neki semmit, max villával össze tördeltem kicsit.
nagyon szépen eszik kenyérrel az ételt!
eleinte nagyon sokat öklendezett féltem, hogy megfullad :(
azán egyre ügyesebb lett, közben rá jöttem ha elterelem a figyelmét gond nélkül le nyeli, így most nagy móka az evészet!

igaz lassan megy mert kell több mint 30perc ahhoz hogy befejezzük az evést...
ma az ebédnél talán 2szer ha öklendezett...

így sokkal többet is eszik és változatosan
nagyon örülök, mert így a drága bébiételt sem kell megvenni.
eddig nagyon pici darabot adtam a szájába lehet ez is baj volt, most rendes falatot kap és megrágja majd lenyeli
van amikor rágás nélkül akarja még lenyelni, de remélem ez csak egyre jobb lesz!

kis büszkeségem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése