2013. április 23., kedd

Ilyen bánásmódban rég volt részünk!

Mindenki iszonyat kedves és embersége volt velem és Adriánnal!
az orvos egy álom volt és a nővérek is, szuper volt minden nem csak Adrián kapott ellátást ahnem én is, sőt Adrián igény szerinti étkezést kapott bármikor szóltam, nem úgy volt hogy pl. nem ette meg az ebédet és utána csak vacsora volt, akár óránként is kaphatott, tegnap estére a pelusunk is elfogyott szó nélkül kaptunk, egyet kértem reggelig és kaptunk 5db-ot.
a szobánkba volt egy ágy nekem egy Adriánnak, tv, telefon, mosdó, mindig csukott ajtók mgött voltunk azt csináltunk amit akartunk, sőt ha szerettem volna ők el látták volna Adriánt teljes egészben, etetést, itatás, pelenkázás stb...

szóval meg lepődtem, hogy ennyire rendesek is tudnak lenni :)

Adriánt meg is dicsérték, hogy mennyire szépek az izmai, az izületei.
kérdezték, hogy jár e még tornára, mert nem látszik a kis testén hogy valóban a fejben mekkora a baj...

mindig kapott egy simogatást egy jó szót, egy mosolyt !
Olyan jó volt, szabályosan jól éreztük magunkat csak hát itthon várt a tesó és azt nem lehet ki bírni, hogy nincs velem a másik gyerekek így sietettem a haza utat :)

de kellemeset csalódtam bennük!


bejegyzésem2013-03-07 19:31
Napló kép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése