2013. április 23., kedd

Adrián újabb csodája!!!!!

ül az etetőszékében, amit teljesen betoltam a konyha asztalhoz, közben én főzők
Ő frankón eljátszik a megszerzett zacskó almával, addig addig nyújtozkodott még sikerült elérnie de nem ez a csoda ezeket már régóta csinálja, hogy amit el tud érni azzal játszik alma tucatjai a földön és egy fürt szőlő szétnyomva mindenhol....

a csoda?
képzeljétek :)
az asztalon volt a cumisüvege is, melynek van két füle.
szép óvatosan először a jobb kezével megfogta az üveget a fogójánál majd a bal kezével is, igaz ez nem megy még 100%osan és szép lassan emelte a szájához, inni próbált nem sikerült túl jól mert jobban meg kellett volna dönteni az üveget, de mikor megláttam, hogy próbálkozik majd kiugrottam a 8. emeletről örömömben :D


rohantam a telefonért hogy fel vegyem de a második kisérlet már nem volt olyan szép, utána meg nem is akarta...
fel tudtam venni egy kis próbálkozást, megpróbálom feltenni ide is csak nincs usb töltőm :(
de majd valahogy sikerül :)

olyan ügyes!!!!

 A mai értelmi fejlesztésen nagyon ügyes volt!!
de tényleg! dagadt a mellem a büszkeségtől :D

olyan jó látni ilyenkor! minden feladatot úgy csinált ahogy kell, úgy reagált mindenre ahogy kell!
élvezte, csinálta végig vigyorogta, mosolyogta és kommentálta a 1, 5 órát!!

holnap sebészet, emiatt elmarad az úszás, mert 9re kaptunk időpontot az orvoshoz és az úszás is 9kor van :(

jaj, előre félek mit fog mondani a sebész :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése