2013. április 23., kedd

felhívtam a klinikát ahol Adrián született, megkérdeztem, hogy mi a menete annak, hogy a születése előtt közben és után létre jött dokumentumokat kikérjem.

külön kérelmet kell írnom a főigazgatónak, hogy megkaphassam :(
kíváncsi leszek, hogy vajon minden papírt meg e fogok kapni.

szeretném azokat a papírokat is kikréni, amikor óránként nézték a gyerek szívhangját, hogy az mit mutatot, illetve azt is mikor a fájásokat nézték, mert én láttam, hogy a gép már fenn volt 100-nál (ez a legmagasabb) és még akkor is osztályra akartak lerakni, csak nemvolt hely.
illetve hogy nospa injekciót kaptam arra hogye lmújanak a fájások, amik már órák óta 4-5 percesek voltak...


Közben időpontot akartam kérni a szakértői bizottsághoz, mert úgye majd kell az Ő felmérésük is ahoz hogy Adriánr bármelyik oviba vagy bölcsibe beírathassam.
tudom messze van még, de most lehet hogy sikerül egy olyan programban részt vennünk ( még pályázik rá a bölcsi), hogy 3 olyan gyereket felvegyenek, mint Adrián.
napi 8 órát lenne ott hétköznap hétfőtől péntekig.
és minden lehetséges fejlesztést a Dévény tornától az úszásig mindent megkapna Adrián emellett tanítanák mindenre, játszanának stb
és ezt mind ingyen, így eltudnák menni dolgozni is ez nagyon jó lenne.
külön gondozónőt vennének fel, az összes szakembert megkapnánk.
szóval hivtam a bizottságot hogy mikor tudnánk menni, ehhez is kérelmet kell írnom, hogy szeretném ha megvizsgálnák Adriánt és felérnék.
Mondja a csaj, hogy elég sokára kapnánk időpontot , kérdeztem kb mennyi mégis, hány hét?
erre nem tudod mit válaszolni kérdezem vagy hónapok is lehetnek?
majd megszólal kb 1 év!
azt hittem rosszul hallok, 1 év múlva kaphatunk időpontot. hát ez remek...

szóval most itt tartunk...
október 17.-én megyünk a sebészetre kuki miatt, szerintem megkapjuk műtétre az időpontot, Istenem de félek :(
megszakad a szívem :(
szegény most még ezt is átkell élnie.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése