2013. április 23., kedd

Ügyeskedik továbbra is
:)
csak hát lassan....
az úszáson csak annyit mondtak:
-ez egy csoda, ilyen nincs... nem igaz hogy hétről hétre mindig ügyesebb! Ez már félelmetes....

hát erre a mondatra a hideg is kirázott...

szóval, haladunk ici pici léptekkel...

a kedve szuper mindig, egésznap rötyög és ugrál, ficánkol sétálni kell vele...a hátam meg leszakad :s
de megéri
:)

voltunk az értelmi fejlesztésen, annyira rossz kedvűen indultunk el, mármint Adrián volt rossz kedvű .
azt hittem hogy ma nem lehet vele mit kezdeni majd a fejlesztésen, na de akkorát tévedtem...
nagyon kis ügyes volt, végig rötyögte és beszélte a 1, 5 órát...
folyamatosan produkálta magát :D
tök jó volt, igaz ott a fejlesztő pedagogusok közül az egyik le sem szarta a másik párszor oda mosolygot a harmadik mondogatta hogy nagyon ügyes...
amelyik lesem szarta az már a kezdetektől leírta Adriánt és még ki is mutatja pedig aztán.... na mindegy én tudom, hogy milyen nagyon is ügyes....
nálunk a korai fejlesztőben beskatulyázzák a gyereket és onnan kitörni alig tudnak :(
meg sajnos nagyon pofára megy ott ok minden....
na de kit érdekel...

mutatom a javulásunk bizonyítékát...
http://indavideo.hu/video/Adrian_kuszik
:D

voltunk az egyéni külön gyógytornánkon
Elsem hiszem hogy ezt írom, de Adrián 1 hajszálra volt a kúszáshoz....
gyönyörű kitámasztása van!!!
ááá, ez hihetelen :D

a gyógytornász szerint ilyen fejlődést nagyon ritkán lát, hogy hétről hétre ügyeskedik
megkértem hogy jövő héten had filmezzek :)
annyira ügyes és olyan boldog hogy dicsértük meg tapsoltunk neki :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése