2013. április 23., kedd

Voltunk ma a gyógypedagógusnál nagyon kedves hölgy :)
ma még csak ismerkedtek Adriánnal, addig engem el hívtak nem tudom mit csináltak, gondolom játszottak kb fél órát el is volt vele Adrián :)

meg is lett dícsérve mert nagyon szépen figyel, érdeklődő, játékos volt!
mondták, hogy nagyon szépen kitudja fejezni az érzelmeit, az akaratát és ez nagyon jó.
minden érdekli, de figyelme sokáig nem köthető le 1 játék csak pár percig érdekli, de ezen is dolgoznuk.
szépen fejleszthető értelmileg és már most is ügyes :)

nagyon akaratos és eléri a célját hát ezt tudtam eddig is :D iszonyat tud hisztizni ha nem úgy van valami ...


szóval ma nagyon büszke voltam rá!
És ő is boldog volt , rengeteg dícséretet és körbe rajongást beszedett magának :D

ma voltunk szandit csináltatni, szép lesz :)

 Adrián reggel olyan kis furcsa volt kb 7 fele elkezdtt nyugtalankodni, éreztem valami nem oké mert az alvással nem szokott gondban lenni, és 7kor tuti fel nem ébredne csak úgy....
ezért lemondtam a 9 órai tornát, közben az oviban farsangi bál volt délelött én oda mentem a tesóval addig apa maradt itthon Adriánnal, kb 10 fele hív hogy a gyerek meleg, mondom mérjen lázat neki a popsiban....
5 perc múlva hív a gyereknek 40, 4 fokos láza van..

rohantam haza (2 percre lakunk az ovitól szerencsére)
mire haza értem már borogatta apa, és enm is mondtam neki szuper ügyes volt, mert mire lázat mértem neki már le ment 39, 2re
kapott egy kúpot majd apa altatta.
én vissza az oviba.
közben lemondtam a Dévény tornát is, ahogy haza értünk Adrián hála égnek teljesen jól volt és azóta is virgonckodik szerencsére!

tuti érzi hogy tornákra kéne már járnunk és azért csinálja ezt mert miután lemondom a fejlesztéseket semmi baja ....
hihetetlen, de igaz :D
nagy hóhányó ez a ksi srác....

holnap itthon maradunk szerintem had pihenjen... így lekell mondanom 2 tornát és a zene terápiát :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése