2013. április 14., vasárnap

Voltunk a rehabilitációs dokinál, ez az amelyiknek olyan bunkó beszólásai voltak mint pl. hogy mi tehetünk Adrián állapotáról és hasonló szépségek.

Már felkészülve mentünk, tanulva az első két találkozásból!
Már annyira nem érdekel a véleménye, hogy nem is tekintem orvosnak, csak hát muszáj mennünk...
pont időre mentünk, szólunk a receptción hogy itt vagyunk, hívja a dokit a nnő telefonon hogy megjöttünk, erre azt mondja a receptciós, hogy a dokinak nincs felírva hogy megyünk, biztos ma kell jönnünk...

mondom biztos!

kijön az orvos mutatja, hogy a jövő hónapban kellett volna csak mennünk, elnéztewm a hónapot...

na remek, még ez hiányzott.... már előre félrtem mit kapunk ezért

tök normálisan mondja hogy szerencsénk van mert az előttünk lévő nem jött be mehetünk helyette.
és ez mással is előfordul, semmi baj nincs belőle

egész végig iszonyat rendes volt, tök meglepődtem.

én voltam a legjobb és gondosabb anyuka a földön és csak jót kaptunk, Adriánt is csak dícsérte...

hát majd leestem a székről... ezt miért nem lehetett volna már első alkalmakkor...

lehet valaki elkapta mert több szülő is panaszkodott rá!

szóval megúsztuk :)

Mindjárt jön a fejlesztőbe a nyári szünet
így csak nyárra a Dévény tornánk lesz, mellé be szerveztem egy sima gyógytornát és még megpróbálunk egy úszást, vagy HRG-T.
szeptembertől ha minden jól megy mehetünk egy úszás tanfolyamra is havi pár ezerért heti rendszerességgel, ez azt hiszem egyéni, lenne mellé egy hrg és még amit kapunk a fejlesztőbe, az akkor derül ki.
ha hatásos megtartjuk a nyári gyógytornászt is, bár nem tudom mennyire lesz hatásos Adriánnak..
a lényeg hogy egy szakember fogja meg mozgatni még is más mint amit mi itthon csinálunk.

csütörtökön szemészet, remélem jó hírekkel jövünk haza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése