2013. április 16., kedd

én már nem tudom mit gondoljak Adriánról, annyira ki cseszik velünk....
este készülődtünk a fürdéshez, vacsihoz stb...
le vetkőztettem Adriánt letettem a a földre, hisztizni kezdett...
gondoltam had hisztizzen, csináltam a dolgom.
eltelt kb 3 perc annyira bele ment a hisztibe, hogy már csak annyit láttam , hogy négykézláb volt, a kezeit nem nyújtotta ki csak a lábait huzat maga alá...
szóval megtudja csinálni méregből, akkor gondolom alapból is tudná, mit tegyek, hogy rájöjjön jó dolog a mozgás, mer jelen pillanatban utálja.....

ma megyek a koraiba kiderül milyen fejlesztést kap Adrián.... nem vagyok túl bizakodó.....

Megkaptuk a korai fejlesztőbe a fejlesztéseinket.... hááát nem mondanám a legkorekttebb intézménynek...
ott húzzák le az ember ahol tudják, vagyis jelen esetben az OEP-et , utána meg engem néznek hülyének..

Adrián kapott heti 1 értelmi fejlesztést és egy csoportos tornát, ahol 5 gyerek és azok anyukája vesz részt a tornán.
itt a gyógypedagogus mondja mit hogy csináljunk a gyerekkel, közben Ő énekel mi mozgatjuk nagy részt a gyereket.
egyéni fejlesztést egyáltalán nam kaptunk, ahol egy szakember tornáztatná a gyereket.
oké, nem kaptunk megérteném, HA!
a OEP nem heti 4 óra fejlesztést fizetne Adriánnak.
Kérdeztem, hogy is van ez?
mert kifogás az volt, hogy Adrián íy is sok fejlesztést kap....
Hol?? most én vagyok a hülye?

aztán jött az, hogy az értelmi fejlesztést ahol szintén öt gyerek van meghosszabbították 1, 5 órára mert más különben nem jutna sor mind az 5 gyerekre.
tehát nem 1, 5 órán át csak őt fejlesztik...
és a torna is 1, 5 óra mert szintén sok a gyerek.

akár hogy is számolom ez csak 3 óra lenne még + 1 óra amit fizet az OEP de az a levegőben lóg, mert Ő szerintük nem jár több Adriánnak, örüljek, hogy erre is vihetem
hát kösz....
nem erősködtem tovább mert mindent megtudtak magyarázni :(
akkor is nekik van igazuk, ha nem...

mindegy, nem idegesítem magam, majd megoldom máshogy a fejlesztéseket, hogy legyen...

csak azt nem finanszírozza senki, magamnak kell....
ezért jobb lenne ha az OEP ki kérné a szülők véleményét is, hogy mit hogyan fizessenek a gyerekkel kapcsolatban, mert így mi nem használjuk azt ami megillet...

jajjj de mérges vagyok!!
:(((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése