2013. április 14., vasárnap

voltunk a sebészeten a fügyi ügy miatt

hát azt kell hogy mondjam megint csak össze futottunk egy nem túl lelkiismeretes dokival :(

nem mondanám, hogy bunkó volt de kedvesnek sem lehetett nevezni.
idős volt kb 60 év feletti
alig lehetett érteni amit mondott.
először is megkérdezte hogy vettük észre hogy nem szálltak le a golyók, mondtam hogy a neurológus vette észre majd a gyerekorvosunk is megvizsgálta és Ő sem találta.
erre beszól, hogy
- és az anyuka hogy vette észre? megvizsgálta?

mondtam hogy én nem merem neki túlzottan nyomkodni és igazából eddig ezt nem is néztem, mert álmomban sem gondoltam volna hogy van ilyen :(

majd mondta, hogy ott van mindkét golyó csak ingázik és menjek oda vizsgálgassam a golyókat ...
mert a gyerekorvosunk nem ért hozzá nem tudja jól meg vizsgálni.
mikor tapogattam volna beszól, hogy nagy körmökkel nem lehet és vizsgálja az apuka (nincs is nagy körmöm)

na mindegy
tenni való:
30 napon keresztül vizsgálni és papíron rögziteni minden észrevételt és ha nem találjuk sokszor, akkor lehet hogy mütét lesz.
de most nem tud mit kezdeni vele...

de jó!

úgy hogy arra a döntésre jutottunk, hogy fogadunk egy sebészt inkább adok neki egy 5ezrest de vegyék már emberszámba a gyerekemet.
hihetetlen.

mikor a Dominik pici volt a lábujj körme mindig begyulladt és akkor volt neki egy magán sebésze nagyon rendes és kedves így megfogadjuk őt, és ha mütét lenne akkor végezze olyan sebész akit már ismerünk és normálisan áll az emberhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése