2013. április 14., vasárnap

a héten vëge a fejlesztéseknek a koraifejlesztőben, szeptemberig.
vegyes érzelmekkel jöttünk el.
megkaptuk az éves értékelést, nem csak mi minden gyerek, a.
mindenkinek csupa jót írtak, csak Adriánnak nem.
én nem sajnálom egy beteg gyerektől sem hogy javuljon, és bántani sem szeretnék senkit, de mikor egy 5 éves nagyon beteg gyereknek aki még a fejét sem tudja fordítani vagy épp nyelni sem tud arról jobb értékelést írni mint Adriánról rosszul esett, lehet hogy én vagyok a gonosz de mikor fel olvasták, hogy ez az 5 éves kisgyerek segítséggel szépen mászik és jár illetve hogy értelmi fejlesztésen mindenre reagál és milyen ügyes , pedig még a fejét sem fordítja a fény vagy hang irányában, addig Adriánról annyit írtak, hogy 2 vagy több ember segítségével kúsztatható az értelmi fejlesztésére meg annyit hogy komplex fejlesztésre szorul!
ennyi még csak egy jó szó sem volt benne.
pedig én tudom hogy napról napra ügyesebb csak hát a tornát nem szereti és nem csinálja csak sir ők meg nem hiszik el ha mesélem hogy otthon miket csinál.
olyan szomorú vagyok, pedig nem hazudok róla tényleg olyan Adrián amilyennek leirom......
depressziós leszek ha így fojtatják

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése