2013. március 27., szerda

Ma voltunk a neurológián meg vérvételen...
az orvosunk szerint nagyon jó hogy Adrián így tud koncentrálni a játékokra, és az is nagyon jó hogy játszik velük mindkét kezével!!

szerencsére ma egyből tudtak neki vért venni nem kellett többször megbökni, ezek szerint az kell, hogy én ne legyek ott....
mert a múltkor mikor a genetikára vettek vért akkor is az apja volt vele, egyből sikerült, másodjára én is ott voltam ekkor 5 bökés után tudtak vért venni.
ma megint az apja vitte be és ma is sikerült :)

én is ott voltam félre ne értsetek csak kinn maradtam én ugyanis annyira sajnálom, hogy előbb el sírom magam mint a pici...

így is hallottam a sírását és olyan gyomor görcsöm volt...
nagyon nagyon szeretem a gyerekeimet és minden könnycseppjük egy szíven szúrás nekem :(

olyan hülye érzékeny vagyok :(


szóval pénteken kiderül emelnek e a gyógyszeren, ma nem volt EEG...
de az orvos szerint használ az orvosság, mert csökkent a tünet, és jobbat is alszik, nyugodtabban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése