2013. március 27., szerda

Ma a Dominikot vittem logopédushoz mert 2,5 éves és nem akar érthetően beszélni, mindenre van saját szava amit Ő talált ki van amit kimond rendesen.

szóval az a baj vele hogy nem utánozza a hangokat semmit sem :(
amúgy okosnak, értelmesnek titulálták de még is gond van vele, mert már rég utánoznia kéne....

kitalálták biztos volt gond a szülésnél.... na jól van már nagyon unom ezt hogy mindig van valami ááááá ....

mondtam a gyerekorvosnak, védőnőnek hogy nem akar beszélni logopédushoz viszem, erre mit mondanak???

- nem kell el vinni rá ér még beszélni....

jaj de tele van a hócipőm mindennel.

pedig annyit van velük foglalkozva hogy el sem hiszi senki :( :(

nem értem miért van az, hogy az a gyerek akivel nincs foglalkozva a szülők szarnak a gyerekre, ott nincs semmi gond, minden megy rendesen a gyerekek időben másznak, járnak, beszélnek...

az én gyerekeim meg mindenben lemaradnak a Dominik is elmúlt 1 éves mire mászni kezdett majdnem 2 éves mikor járni kezdett, Őt is mindenfele vittem tornáról tornára orvostól orvosig sehol nem találtak bajt szerencsére, de akkor is...

most tényleg ilyen rossz szülők vagyunk?
mit csináljunk, csináljak másképp????

feladom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése