2013. március 27., szerda

Ma egész nap optikáról optikára jártunk...
sehol nem csinálnak babáknak szemüveget, sehol nem tudnak rendelni....
végül is vissza mentünk a legelsőhöz, pont volt még 2 db szép kis divatos szemüveg, korbácsszárral.
de az egyik pici lett :( az olcsóbbik....

a másik meg nagy lett, miért is ne...

elküldték méretre igazításra így végül azt kértük nagyon kis helyes, hétfőre meglesz.
össz vissz 22.200 ft-ba került.....

másra is tudtuk volna költeni ezt a pénzt :(

erre meg jól átvágtak a teszveszen.

Mindig felteszem az Adrián és Dominik kinőtt ruháit és annak az árából veszek nekik másikat.
Most is egy hatalmas 62db-os ruhacsomagot felraktam 1ftról, ír egy kedves felhasználó hogy ha előbb lezárom 4ezer ft-ért megveszi.
gondoltam pont jó, mert már csak téli nadrág kellene abból kijön, lezártam előbb erre meg nem licitált rá, hanem más licitált helyette és így nem azt az árat kapom meg jóval kevesebbet a sok ruháért.
írok a kedves felhasználónak a válasz hogy ő meg gondolta magát és még sem kéri....
és még Ő neki állt feljebb hogy szóltam neki hú de kiakadtam ááá....
hogy lehet valaki ilyen szemét 6-7 ezerért megvették volna ha nem zárom az aukciót :(

pedig most jól jött volna minden plusz forint, még mindig nincs munkája apának :(

Ma voltunk bazális fejlesztésen nagyon kis ügyes volt de közbe álmos is :(
még is megdicsérték, milyen ügyes lenne ha nem pont alvásidőben lenne a fejlesztés...

Ma emeltünk a gyógyszerén is, meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése