2013. március 27., szerda












a voltunk ennél az új dokinál aki segédeszközöket ír fel Adriánnak a tornákhoz.

hát mi mindig kifogjuk a bunkó dokikat....
hihetetlen komolyan mondom..

először megnézte a papírjainkat és látta hogy orvost váltottunk, na az első orvosunk aki olyan bunkó volt az ennek a dokinak a nagy barátnője, meg is mondta :(

innentől kezdve utált minket :(
kezdte azzal, hogy vegyem tudomásul, hogy ezek az eszközök 210ezer ft-ba kerülnek amit helyettem fizet ki a Tb, holott én soha nem fogok ennyi TB befizetni és nem kell sírni hogy milyen szemét az állam...
na már itt padlót fogtam....
ki panaszkodik???
ki kérte????

akkor pár mondatot mondtam a dokiról (nem magamtól kérdezte) erre jött az, hogy én hazudok ilyen biztos nem történt, mert az előző dokink nagy jó orvos kedves stb...

mondom mi van???? én hazudok na ne...
kérdeztem nekem mi j ebbe ha hazudok ilyet szól akkor biztos félre értettem a dokit...

innentől kezdve nem mondtam semmit már a dokikról...
kérdezte hogy volt a szülés mi történt mindent elmondtam, hogy nem hívták be a dokimat stb...

kijelentette hogy én és a férjem, mi vagyunk a hibásak azért ami Adriánnal történt, hát már nagyon tudtam volna sírni, kérdezzem miért, mert nekem kellett volna szólni a fogadott orvosomnak,. mondom nem engedték ilyet szól hogy ha azt mondják kútba ugorjak bele ugrok????

ááá

után jött azzal hogy miért csak 8 hónaposan kezdtem a fejlesztéseket miért nem 2-3 hónaposan... most én vagyok a hibás? senki nem segített semmit ha rajtuk múlt volna még mindig csak itthon ülnénk.

hú nagyon gáz ez a nő....
így is alig bírom feldolgozni, hogy mi lett a kisfiammal most kezdethetem magam hibáztatni mindenért???
én vagyok az oka?
tudom hogy hülye voltam amiért nem voltam kicsit határozottabb és nem hívtam a dokit :(

mivel több orvosnál is voltunk, be szólt egy ilyent hogy nekem nem elég ha 1 orvos mondja ki hogy nagy baj van? 5 orvostól elhiszem???

az ember inkább több orvoshoz viszi a gyerekét nem? mi evvel a baj? inkább szarjak bele az egészbe? egy dilis dokinak sem fogok örömöt szerezni, addig megyek még a lábam bírja...

miért ilyenek?

a végén még megkaptam, hogy ha perelni akarok intézzem el egyedül, mert nekem senki nem fog segíteni :(

Ő szerinte az semmi nagy dolog hogy Adrián játszik a játszószőnyegén a játékkal.... mert már hónapok óta egy helyen vannak játékok és azért... ez hülye!!!

na most jól kipanaszkodtam magam......

holnap EEG, neurológia, vérvétel.... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése